25 شهریور 1391
شماره خبر: 11604

کاهش50 درصدی عوارض برای سازندگان پارکینگ های طبقاتی در محمدشهر

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کاهش50 درصدی عوارض برای سازندگان پارکینگ های طبقاتی در محمدشهر

سپیدار آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر کرج از کاهش و تخفیف 50 درصدی عوارض ساخت برای متقاضیان ساخت پارکینگ های طبقاتی در محمدشهر خبر داد.
نادر ایزدبین اظهار داشت: به واسطه افزایش روزافزون جمعیت در شهر محمدشهر و به طبع آن افزایش وسایط نقلیه، یکی از نیازهای ضروری و عمده در این شهر پارکینگ های طبقاتی هستند. ایزدبین افزود: بر همین اساس و با اخذ مجوزهای لازم، مدیریت شهری محمدشهر بر آن شد که برای متقاضیان و سرمایه گذارانی که مایل هستند در این شهر پارکینگ های طبقاتی را احداث کنند 50 درصد بخشودگی و کاهش عوارض را منظور کند.
وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران محترم می توانند از طریق "طرح مشارکتی ساخت پارکینک با شهرداری محمدشهر" نیز همکاری کنند، افزود: در همین رابطه یک پکیج و بسته سرمایه گذاری تنظیم شده است و سرمایه گذاران می توانند به صورت کتبی در خواست خود را اعمال کنند.
"پارکینگ های عمومی" بخشی مهم در سیستم حمل و نقل شهری
رئیس شورای شهر محمدشهر در ادامه بیان کرد: امروزه شاهد هستیم که معضل کمبود محل توقف وسایل نقلیه بخصوص در مناطق مرکزی شهر، گریبانگیر اکثر شهرهای بزرگ می باشد لذا ایجاد پارکینگ های عمومی بعنوان یکی از اجزای مهم در سیستم حمل و نقل شهری وظیفه فراهم آوردن سطوحی، برای خارج کردن ترافیک ساکن از سیستم ارتباط شهری و در نتیجه کاهش شلوغی و راه بندانهای ترافیکی مرکز شهر را بر عهده دارند.
به گفته وی مکان یابی مناسب پارکینگ های عمومی باعث افزایش کارایی پارکینگ و در نتیجه کاهش پارک حاشیه ای و بطور غیر مستقیم افزایش عرض خیابان ها و روانی ترافیک می شود.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود